Dan Peter Ulvestad nominert til MOT-prisen 2021

Vi er stolte over at vår solide kaptein Dan Peter Ulvestad er sammen med åtte spillere fra Eliteserien og OBOS-ligaen er nominert av sine lagkamerater til å vinne MOT-prisen 2021 for årets modigste fotballspiller.

Skjermbilde 2022-01-13 kl. 14.49.45.png
Begrunnelsen for nominasjonen av Dan Peter Ulvestad til MOT-prisen 2021. (Skjermdump fra mot.no)

For 13. gang skal MOT-prisen for Eliteserien og OBOS-ligaen deles ut. I likhet med tidligere år er det spillerne på MOT Norges ambassadørlag som nominerer sin kandidat til MOT-prisen. Det er også spillerne selv som stemmer frem vinneren blant de nominerte MOT-kandidatene.

Kriteriene for å vinne MOT-prisen er at spilleren er bevisst sin rolle som forbilde for barn og unge, bryr seg om medspillere og viser respekt for både dommer og motspillere.

- Vi synes det er utrolig stas å dele ut MOT-prisen. Vi er stolte over at vi har mange flotte rollemodeller på våre ambassadørlag, og vi synes derfor det er viktig å gi spillere som er bevisste sitt ansvar som forbilder en ekstra oppmerksomhet, sier kommunikasjon- og ambassadøransvarlig Martine Haug Nysether i MOT Norge.

Kristiansund Ballklubb er stolte over nominasjonen av vår kaptein, og vi heier fram både hans kandidatur til prisen og mot til å støtte andre og si fra når det trengs i 2022!

Les mer om MOT-prisen her

#KBK #lagetforlidenskap