Det ble et surt 2-3 tap for Molde

Det ble kjempet både på banen og tribunen, men ikke pokker om det ville seg.. vi taper tilslutt 2-3 mot Molde.

Alt lå til rette for en fotballfest på Kristiansund Stadion da Molde kom på besøk til lokalderby.

En nesten fullsatt stadion laget et voldsomt trykk, anført av Uglan.

Første omgang

KBK stiller med følgende 11 fra start: McDermott, Strand Nilsen, Ulvestad, Jarl, Hopmark, Askar, Isaksen, Diop, Kartum, Bye og Willumsson.

Etter et lite Molde press i begynnelsen av kampen, så får vi presset fram en corner. Corneren fra Askar blir kontant headet i mål av Andreas Hopmark. 1-0 etter 6 minutter.

Etter 17 minutter snapper Kartum ballen fra en Molde forsvarer, og spiller ballen inn til Bye foran målet. Han putter ballen enkelt i mål og vi leder 2-0. For en pangåpning.

Etter scoringen er kampen jevnspilt og spillet bølger fram og tilbake. I det 37. minuttet reduserer Molde etter en corner, og på overtid utligner de til 2-2 på straffespark.

Andre omgang

Etter sidebytte så har Molde snudd det og leder 3-2 etter 48 minutter.

Kampen bølger fram og tilbake og etter 71 minutter gjør KBK et trippelbytte. Ut går Bye, Strand Nilsen og Askar. Inn kommer Kalludra, Faris og Annan.

Vi fortsetter å presse på, men det vil seg ikke helt foran mål.

På overtid bytter vi Ulvestad og Jarl, inn med Williamsen og Gjertsen.

Kampen ender med 2-3 tap etter en jevn og artig fotballkamp.

Takk så uendelig mye for støtten, alle tilskuerne var fantastiske hele kampen igjennom!

#lagetforlidenskap #KBK