Drillo og Arne Scheie på KBK-besøk

Drillo og Scheie fikk en smakebit på hva Kristiansund Ballklubb ønsker å by på i Eliteserien

Egil Roger "Drillo" Olsen og Arne Scheie er i Kristiansund i forbindelse med sin quiz-turné. Da KBK fikk nyss i at de to ønsket å besøke Kristiansund Ballklubb - var det ingenting å lure på.

Drillo og Scheie ble ønsket varmt velkommen av daglig leder Kjetil Thorsen før de fikk servert lunsj samt en presentasjon av KBK som klubb.

På spørsmål om hvordan KBK kommer til å greie seg i årets sesong i Eliteserien, hadde Drillo og Scheie flere oppløftende ting å si om klubben. Drillo likte spesielt godt innstillingen og ydmykheten KBK viste under dagens møte:  «Kristiansund Ballklubb har helt tydelig vært nøktern og langsiktige i måten de har bygd opp klubben på. Det tror jeg blir avgjørende i deres første sesong i Eliteserien og i fremtiden»

Etter en stund kom også trenerne Christian Michelsen, Ole Olsen og Joakim Klæboe rundt bordet for en prat med de to celebre gjestene. Det ble mimret om gamle dager, diskutert spillestil på kryss og tvers i tillegg til tanker rundt KBK sitt første møte med norsk fotball på øverste nivå.

Latteren satt løst hos Drillo, Arne Scheie og Ole Olsen

Trener-trioen i KBK var i et meget bra humør og det var tydelig god stemning rundt bordet da det ble diskutert fotball på et faglig nivå.

Etter en god lunsj og et givende møte fikk Drillo og Scheie en omvisning på Kristiansund Stadion før de måtte dra videre for å forberede seg til kveldens quiz på Havnekontoret. Begge gjestene avsluttet besøket med følgende beskjed til KBK sine representanter: «Vi skal definitivt følge godt med på Kristiansund Ballklubb i år - vi ønsker dere masse lykke til i Eliteserien.»

KBK takker Drillo og Scheie for besøket - dere er hjertelig velkommen tilbake for å se Laget For Lidenskap i aksjon.

Kjetil Thorsen ga gjestene en presentasjon av KBK over en bedre lunsj