Eggedosis er ny ambassadør for Action Now

Eggedosis ønsker å bidra til å nå målene FN har satt for bærekraft, både for egen virksomhet og for sine kunder.

- Vi ønsker å utforske hva som kjennetegner selskap som lykkes med lønnsom bærekraft. Vi vil også lære hvordan man går frem for å oppgradere egen forretningsmodell i relasjon til FNs bærekraftsmål. For oss er det viktig å få dette inn i vår foretningsmodell både med tanke på muligheter, men ikke minst med tanke på å tilegne oss kunnskap som så igjen kan komme våre kunder til gode - og som da igjen er med på å bidra til å nå målene FN har satt, sier Line Skjolde som er daglig leder i Eggedosis.
 
Eggedoserne jobber tett opp mot kundene med logo, grafisk profil og alt det merkevaren deres trenger for å bli synlig i markedet. Eggedosis sin rolle i Action Now vil være å dele av kunnskap i forhold til visuell merkevarebygging og etterrettelighet rundt temaet.
 
- Vi håper også at et aspekt med Action Now vil være digitalisering med bærekraft i fokus. Altså hvordan finne og oppnå mål med data som understøtter dette, sier Skjolde
 
Eggedosis har disse hovedmålene for økt bærekraft:
4. God utdanning 
9 . Innovasjon og infrastruktur 
17. Samarbeid for å nå målene
 
Line Skjolde, grafisk designer og daglig leder i Eggedosis.
Line Skjolde, grafisk designer og daglig leder i Eggedosis.
Eggedosis håper at en aktør som KBK kan skape forventning om endringer og tankegangen rundt FNs bærekraftsmål. De mener KBK kan være en premissleverandør og forbilde med krav til sine samarbeidspartnere om å integrere FNs bærekraftsmål.

- KBK som merkevare har har en fordel med at de favner bredt og når ut til mange, de vil derfor lokalt sett være en viktig brikke i forhold til forståelsen av dette arbeidet, avslutter Line Skjolde.

 
 
#KBK #Lagetforlidenskap #ActionNow
Annonse fra Eliteserien: