Endelig kamp på Kristiansund Stadion

KBK G16 skal spille årets første kamp på Kristiansund Stadion nå på fredag kl. 18.00! Dette har både spillere, trenere og klubben gledet oss mye til.

Vi er kjempeglad for at det er åpnet opp for 200 personer på arrangementer slik at vi kan åpne dørene for tilskuere. I tillegg til dette skal vi teste ut en streamingtjeneste via kameraene som allerede er satt opp på stadion slik at flere kan få sett kampen hvis man ønsker det!

Vi gjør ingenting halvveis når vi tester ut denne tjenesten, og i den forbindelse stiller Leo Totev og Ola Bø Nyland sport opp som kommentatorer på sendingen av kampen.

Pga en liten kostnad for at vi sender kampen via Spiideo så må vi ta et minimumsbeløp for å se kampen.

Her er linken

Vel møtt til kamp på stadion, eller finn frem chipsposen og nyt kampen fra godstolen hjemme.

#Lagetforlidenskap #KBK