eSerien: KBK kjemper om plass i sluttspillet

Søndag avgjøres det om Kristiansund Ballklubb går til sluttspillet i eSerien.

DIREKTE: SE KAMPENE I ESERIEN HER!

Daniel Lønning (22) representerer KBK i eSerien, der 16 lag kjemper om å bli landets beste i EA SPORTS FC™ 24 på Playstation 5.

Søndag avsluttes gruppespillet, og med topp 4-plassering går KBK til sluttspillet.

Akkurat nå ligger KBK på en fjerdeplass, som vil gi kvalifisering videre. Det er seks kamper i vente for Daniel søndag 14. april:

Lørenskog–Kristiansund kl. 12.00
Kristiansund–Brann kl. 13.00
Kristiansund–Tromsø kl. 14.00
Sogndal–Kristiansund kl. 15.00
Kristiansund–Haugesund kl. 16.00
Viking–Kristiansund kl. 18.00

Flere av kampene sendes direkte på Twitch. Se full oversikt over sendingene på eSeriens nettsider her

Aalesund var også med i gruppa, men måtte trekke seg på grunn av internettproblemer på første spilldag.

De fire øverste lagene i hver gruppe går til sluttspillet, som avholdes i Off-Pitch Arena i Oslo 27.–28. april. Vinnerlaget får en pengepremie og kvalifiserer seg for eChampions League og en plass i Play-In til FC Pro World Championship.

Slik ser tabellene ut etter forrige helg:

GKfXMInXYAE4QuG.jpg
GKkl0TtWEAEphic.jpg