Floa som flør på kulturkveld

Kirkelandet menighet inviterte til kulturkveld og foredraget "Kristiansund Ballklubb - en eventyrlig reise" av Kjetil Thorsen.

Kvelden ble innledet av en nydelig og mektig versjon av "Floa som flør" av Johan M. Røsand på kirkeorgelet sammen med allsang.(Se og hør under)

Menighetssalen var fullsatt denne kulturkvelden og ekstra stoler ble satt fram. Og gjestene likte det de hørte daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen fortalte. Fra starten på skotthyllbanen på Røssern, til etableringen av KBK i 2003 og veien fram til i dag. Han fortalte om den harde og morsomme jobben som gjøres av alle i og rundt klubben, den sammenhengende oppturen og oppmerksomheten klubben får fra fotball-Norge. Og alt fortelles med stort engasjement og godt humør som smitter tilhørerne.

Det ble tid til en god prat og koselig samvær etter foredraget, og kakene og kaffen smakte nydelig!

Tusen takk til Kirkelandet menighet for varmen og invitasjonen, og til alle som møtte opp denne fine kvelden.