GC Rieber VivoMega løfter sammen i Action Now

- Vi i GC Rieber VivoMega ville være med på prosjektet for å kunne i enda større grad sette bærekraft på agendaen.

- GC Rieber VivoMega har et eget CSR Team(Corporate Social Responsibility) som jobber med samfunnsansvar og bærekraft. Med deltakelse i samarbeidsprosjektet Action Now kan vi sette enda mer energi i dette arbeidet, og det vil gi oss mulighet for å kunne dele erfaringer sammen med andre lokale bedrifter og organisasjoner. Når dette også er med på å understøtte og samles i regi av vår felles stolthet KBK var vi ikke i tvil, sier Jan Roger Bjerkestrand, administrerende direktør i GC Rieber VivoMega AS.

Bjerkestand og hans ansatte i GC Rieber VivoMega håper de kan være en aktiv medspiller og deltaker i prosjektet.

- Dette med å dele hvilke planer og prosjekter vi har gjennomført og igangsatt innenfor bærekraft. Kanskje kan det bidra til å gi andre motivasjon og inspirasjon til andre prosjektdeltakere, sier Bjerkestrand som løfter verdien av KBK sin rolle og samfunnsansvar.

- Vi ser på KBK som en viktig bærebjelke, fasilitator og ikke minst samlende for å sette fokus på arbeidet med bærekraft lokalt. Det gir en ekstra stolthet og ansvar å levere på oppgaven sammen med KBK, forteller Jan Roger Bjerkestrand.

Les mer om GC Rieber VivoMega

Her er bærekraftsmålene GC Rieber VivoMega har et ekstra fokus på:

image003

Kristiansund Ballklubb er svært glad for å ha med den lokale kontansebedriften GC Rieber VivoMega i Action Now

#KBK #lagetforlidenskap #ActionNow