Gjesdal tilbake til KBK

Henrik Gjesdal er spilleklar for KBK fra i dag, og gleder seg veldig til å bidra til at vi får en best mulig høstsesong.

Henrik har vært i Kristiansund den siste tiden og trent med laget. Han har gjort et godt inntrykk, og gjennom god dialog med Start og spiller har vi blitt enige om en avtale ut 2022. Vi har dessverre fått tunge forfall i forsvarsleddet igjen, og Gjesdal kan gå inn å bekle flere posisjoner som venstrebent spiller. Vi får inn en rutinert og robust midtstopper med meget profesjonelle holdninger som kjenner KBK-kulturen godt.

Henrik er spilleklar for KBK fra i dag, og gleder seg veldig til å bidra til at vi får en best mulig høstsesong. Han er mer enn klar for å spille kamper og kan være aktuell allerede for KBK 2 i morgen i den viktige bortekampen mot Tomrefjord.

Henrik Gjesdal sier selv at det blir som å komme hjem.
– Jeg kjenner jo omtrent halvparten av spillerne fra sist jeg var her. Og alle har tatt veldig bra imot meg, sier Henrik.

Vi ønsker Henrik velkommen tilbake til KBK!

#lagetforlidenskap #KBK