Helle på Kristiansund Stadion

Stadion er blitt samlingspunktet hvor nordmøringer står sammen og er stolte av hvor vi kommer fra. Kristiansund Stadion er blitt en institusjon i norsk fotball. Her har vi skapt den engelske «lower league» stemningen vi alltid har drømt om.

Et av prosjektene som skaper tilhørighet er der personer kan kjøpe seg helle med navn på, så langt har omkring 2000 personer navnet sitt foreviget på stadion.

Egen helle med navn på kan du bestille via epost: [email protected]

Pris pr helle kr 750,- (du vil motta en faktura fra oss pr mail).

Med egen helle får man følelsen av å være en del av laget, felleskapet og kulturen som gjør klubben til det den er i dag.

Vi er «laget for lidenskap», vil du være en del av lidenskapen har vi fortsatt plass til flere heller på stadion. I disse dager er driftsavdelingen i ferd med å legge heller ved Abyss-tribunen.

drift 33.jpg
På bildet Roger Bjerkelund, Leif Kåre Kirksæther og Ronald Røsand.

Vedlagt kan du se et utvalg av personer som har helle på stadion allerede.