HJELP KBK Å JAKTE MARGINER

Vi står nå snart klare til en ny sesong. Det som var godt nok i fjor er ikke godt nok i 2022.

Klubben ønsker å gå til anskaffelse av GPS system.

Dette gjør at vi kan måle og styre trening og belastning hos spillerne.

Systemet vil gjøre at vi i større grad kan kontrollere belastning hos spillerne og dette igjen kan brukes aktivt inn mot skadeforebygging og rehabilitering.

Ovennevnte er en viktig del av treningshverdagen og vil være med å bedre den fysiske prestasjonen.

Her kan også våre spillere sammenligne seg med de beste fra Eliteserien til Champions League (god motivasjon).

Alle våre nærmeste konkurrenter har dette verktøyet, skal vi fortsette vår gode utvikling er dette et område også vi må være gode på.

VI håper våre gode supportere og alle andre med blått hjerte vil hjelpe oss å jakte viktige marginer i kampen om poeng i 2022.

Klubbens drift har ikke rom for å finansiere denne anskaffelsen og vi oppretter derfor en SPLEIS i håp om å samle inn kr 150.000,- til formålet.

Ønsker du å bidra til spleisen blir vi veldig glade for dette, her er ingen beløp for små og ingen for store.

Støtt innsamlingen her:

#lagetforlidenskap #KBK