Informasjon om billetter: Få med deg årets kamp på Nordmøre stadion

KBK skal spille lokaloppgjør mot Molde i cupens tredje runde! Her finner du all info om billettsalget.

Onsdag 7. juni klokken 19 er det avspark mellom Kristiansund Ballklubb og Molde FK på Nordmøre stadion.

Det ble en drømmetrekning for alle KBK-supportere i cupens tredje runde, og det strømmer nå inn med forespørsler om billetter til det som blir ett av de store høydepunktene i årets sesong.

Billettene

Cupkamper er ikke inkludert i sesongkort, men vi tilbyr en enkel løsning for alle sesongkortinnehavere som ønsker å kjøpe plassen sin til KBK–Molde:

Alle som har sesongkort på Nordmøre stadion og ønsker å se kampen, kan ta det helt rolig. Det er bare å komme på kamp og finne ditt vanlige sete – vi ordner resten! KBK sender regning i etterkant hvis du som har sesongkort ikke frigir ditt sete (se priser lenger ned i saken).

Ønsker du ikke å kjøpe plassen din til kampen mellom KBK og Molde, må du gi beskjed til klubben senest mandag 5. juni kl. 11.00 på epost til [email protected]. Dette gjelder både privatpersoner og bedrifter med sesongkort. KBK sender også ut en epost på fredag med informasjon til alle med sesongkort.

Mandag 5. juni kl. 12.00 åpner salget av resterende billetter. Her blir det gode muligheter for å skaffe seg kampbilletter på fine plasser på Nordmøre stadion.

Priser

Dette er prisene som gjelder for sesongkortinnehavere som velger å beholde sitt sete og andre som kjøper enkeltbillett til kampen:

• Sitteplass: 250 kr
  • Barn/honnør: 125 kr
  • Ståplasser: 150 kr for voksen / 75 kr for barn

Moldes supportere får plass på KBBL-tribunen, og billettsalg til bortesupportere skjer gjennom Moldes kanaler. Supportereffekter til bortelaget er kun tillatt på bortetribunen, og tilskuere med slike effekter vil bli nektet adgang på de andre tribunene.

To timer før kampen åpner Talgø Mathall og The Fish House, der det blir mulig å kjøpe seg middag. Samtidig åpner stadionpuben Slatlem Corner og Talgø Terrasse. KBK Supporterbutikk åpner også to timer før kampstart. Møre Drift VIP er ikke åpen før cupkampen.

Tribunene og billettluka åpner én time før kampstart.

Jubileum

Kristiansund Ballklubb er 20 år i 2023. Vi drømmer om å ta oss til en cupfinale på Ullevaal stadion i jubileumsåret!

Det er også et annet jubileum den dagen vi spiller mot Molde: 7. juni 2023 er det nøyaktig 15 år siden KBK slo Rosenborg ut av cupen på Omsundet stadion i 2008.

Vi håper på en ny stor cupkveld og fullt hus på Nordmøre stadion!

publik1.jpg
Sesongkortinnehavere beholder sin plass til cupkampen mot Molde – uten å måtte foreta seg noe – og får faktura i etterkant. De som ikke ønsker å benytte sitt faste sete må gi beskjed innen mandag kl. 11.00.