KBK anbefaler iskrem

Tor Sevaldsen har laget to KBK-iskremer. Uglans favoritt med vaniljesmak og Kjetils favoritt med salt karamellsmak.

Etter en god treningsøkt på Kristiansund Stadion var det tid for  prøvesmaking av KBK-iskremene til Tor Sevladsen. En fin avslutting på treningsdagen å få iskrem og slappe av på matta.

Noen av gutta hadde som vanlig tyvstarta og hadde allerede smakt på iskremen fra før. Hvilken som var best? - der var de ikke helt enige, men at begge var gode det er helt klart. Is med masse smak og helt klart to nye favoritter var de alle enige om.

Isen får du kjøpt i Talgø Mathall og i Abyss-kiosken på Kristiansund Stadion på kampdag. Ellers blir den solgt i flere andre butikker, samt Uglan supportershop i Kaibakken, og så klart hos Tor Sevaldsen.

Den som var aller mest fornøyd med isen, det var nok hovedtrener Christian Michelsen, om man skal tolke gliset på bildet under.

christian is.jpg

#lagetforlidenskap #KBK