KBK enig med Ullensaker/Kisa

Vi er enig med Ullensaker/Kisa om en overgang for Mikkel Rakneberg

Det eneste som gjenstår er medisinsk test som gjennomføres når han ankommer treningsleiren på Gran Canaria. Den spennende høyre vingen signerer en avtale ut 2025.

Mikkel er født i 2002 og spilte 30 kamper for Ullensaker/Kisa i Obosligaen i fjor. Han scoret 7 mål.

"I Mikkel Rakneberg får vi en veldig god og spennende spiller som er sulten og ambisiøs. En gjennombruddshissig og fremoverrettet spiller med X-faktor som vi kan dra nytte av. Han er dyktig 1 mot 1, har et fint venstreben og jobber godt begge veier. Akkurat slik vi ønsker det i KBK" sier Christian Michelsen.

Kristiansund Ballklubb vil takke fantastiske støttespillere som har bidratt til at vi kunne sikre oss denne talentfulle spilleren.

Spilleren selv kommer med en hilsen når han ankommer treningsleiren over helga. Velkommen til KBK Mikkel!

#LagetforLidenskap #KBK