KBK Fotballshow 2020 streames på tk.no

Tirsdag 29. desember arrangerer vi KBK Fotballshow i samarbeid med Tidens Krav. Showet med tilbakeblikk sammen med gjester og prisdryss vil streames fra kl.18.

Kristiansund Ballklubb har gjennomført klubbens beste sesong noensinne.

VI ØNSKER Å TAKKE ALLE SOM HAR BIDRATT I ÅRET SOM HAR GÅTT!

- Hvert år har vi feiret sesongen med en årsfest. I år er det dessverre ikke mulig å avvikle den tradisjonelle årsfesten for frivillige, spillere, ansatte og samarbeidspartnere på grunn av den pågående pandemien, sier daglig leder Kjetil Thorsen i KBK som tok initiativet til samarbeidet med Tidens Krav om et digitalt juleshow.

KBK Fotballshow vil oppsummere året og dele ut mange priser for hele KBK-familien. Showet vil ledes av Rune Edøy, sportsjournalist i Tidens Krav, og streames live fra Players Lounge på Kristiansund stadion: Edøy vil ha med sentrale personer i og rundt KBK som gjester, og noen videoinnslag er produsert på forhånd.

Nå gleder vi oss til KBK Fotballshow 2020! Showet steames på tk.no tirsdag 29. desember kl.18!

Se KBK Fotballshow her(+TK-abbonenter)

#KBK #Lagetforlidenskap