KBK Fotballskoler på Smøla og Aure

Påmeldingen har åpnet for alle som vil delta på gratis fotballskoler i juni.

Tirsdag 18. juni inviterer Kristiansund Ballklubb og SpareBank 1 Nordmøre til fotballskoler på Smøla og i Aure. Her kan man lære mange triks og øvelser av eliteseriespillerne i KBK.

Nå har påmeldingen åpnet! Meld på ditt barn ved å klikke på lenken som tilhører din klubb under. Da kommer du til et skjema som må fylles ut. Merk at det er begrenset antall plasser.

Barnet er påmeldt når du har sendt inn skjemaet. Det er klubbene selv som mottar påmeldingene og som kontaktes ved spørsmål.

SMØLA

Kristiansund Ballklubb, SpareBank 1 Nordmøre og Smøla IL inviterer til fotballskole tirsdag 18. juni 2024 kl. 17.00-18.30 på Smøla kunstgressbane.

• Deltakeravgift: GRATIS
  • Åpen kiosk
  • Trening med KBK-spillere
  • Pannebånd til deltakere og autografskriving etter treningen.
  • Fotballskolen er åpen for barn og ungdom fra 1.–9. trinn.
  • Påmelding innen søndag 16. juni.

TRYKK HER FOR PÅMELDING PÅ SMØLA

Maks antall deltakere: 150

AURE

Kristiansund Ballklubb, SpareBank 1 Nordmøre og Aure IL inviterer til fotballskole tirsdag 18. juni 2024 kl. 17.30-19.00 på Aure stadion.

• Deltakeravgift: GRATIS.
  • Trening med KBK-spillere
  • Gympose til deltakere og autografskriving etter treningen.
  • Fotballskolen er åpen for barn og ungdom fra 1.- 8. klasse.
  • Påmelding innen søndag 16.juni.

TRYKK HER FOR PÅMELDING I AURE

Maks antall deltakere: 150

fotballskolesmøla.jpg
Barna får trene med KBK-spillerne! Dette bildet er fra en tidligere fotballskole på Smøla.