KBK fyller 20 år i 2023

I år feirer KBK 20 eventyrlige år, og i dag presenterte klubben sammen med Tidens Krav årets jubileumsaktiviteter for partnere og KBK-venner. Rune Edøy startet kick-off med 20 høydepunkt gjennom KBK-historien.

Gjennom et vanlig fotballår har vi et enormt antall aktiviteter i vår klubb. Også i år skal vi begeistre Nordmørspublikumet både på og utenfor banen. Aktiviteter som fotballkamper i OBOS-ligaen, til sammen ca 130 kamper som skal spilles av alle klubbens lag, fotballskoler, klubbesøk, fanzone, gatelagsturnering, sponsorarrangement – det blir mange anledninger til å dele mye moro sammen med KBK. I tillegg skal vi som det seg hør og bør når vi har bursdag, feire med brask og bram! Jubileumsåret krydres med mye gøy, og i dag ble alt dette presentert for klubbens samarbeidspartnere.

Arrangementet ble innledet av daglig leder Kjetil Thorsen. Før han ga ordet videre til Rune Edøy, som til daglig har rolle som sportsjournalist i Tidens Krav, men som i dag hadde på seg hatten som enorm KBK-patriot.

Han tok oss igjennom sine mest magiske KBK-minner og mange fine øyeblikk fra 20 år med KBK sin historie. Det var satt av omtrent 30 minutter til Rune, noe som på langt nær var nok når Runes beste KBK-øyeblikk skulle oppsummeres.

Etter Rune Edøys herlige historie oppsummering var det tid for å presentere KBKs planer for jubileumsåret. Presentert av Liv Berit Bach, markedsleder KBK, og Truls Skar Helland, arrangement leder KBK, fikk vi presentert masse å glede seg til gjennom året. I bildekarusellen under kan dere se mange av datoene som er verdt å merke seg allerede nå.

KBK feirer 20 år og det skal feieres med bravur!  Under her kan du se en gjennomgang av planlagte jubileums-arrangementer.

Hele kickoff-sendingen for jubileumsåret kan du se på Tidens Krav.

Sjekk ut hele sendingen her

#lagetforlidenskap #KBK