KBK gratulerer med nok et landslagsuttak

Oskar Siira Sivertsen og Max Normann Williamsen er igjen tatt ut til aldersbestemte landslag. Henholdsvis G17 og G18. Vi gratulerer med uttaket.

Som klubb er vi stolte over å ha representanter på aldersbestemte landslag. Dette er en viktig aldersjevn arena for guttene hvor de får matchet seg på internasjonalt nivå. I tillegg fungerer guttene som rollemodeller i egen klubb hvor yngre spillere blir inspirert og motivert til å gå den samme løypa. Vi gleder oss til å se Max og Oskar nok en gang ikle seg landslagsdrakta.

G17-landslagets og Oskar skal ha samling på Marbella i perioden 4.-10. oktober. Her skal de skal møte Russland 7/10 og England 9/10

G18-landslagets og Max skal også samles, de møtes 4.-13. oktober i
Vestfold og skal spille 3 kamper. 06/10 mot Kosovo (Sandefjord Arena kl. 13:00), 09/10 mot Wales (Sandefjord Arena kl. 13:00) og 12/10 mot Georgia (Larvik Stadion kl. 15:00).

- Vi er veldig glade på Oskar og Max sine vegne! Dette blir en fin erfaring og referanse for begge to.