KBK henter ny spiller

Moses Mawa signerer for Kristiansund BK.

KBK kjøper angrepsspilleren Moses Mawa fra Strømsgodset og skriver en kontrakt med Mawa til 31.12.2024.

25-årige Moses Mawa kom til Strømsgodset fra KFUM i 2019 og scoret 12 mål på 54 eliteseriekamper i Drammen.

- Moses har vi fulgt tett lenge og er glad for å få en hardtarbeidende og rask angrepsspiller. Han er en fantastisk førsteforsvarer og vil gi laget masse energi, sier Terje Wiik sportslig leder.

Kristiansund Ballklubb vil takke gode og snille nordmøringer for at denne overgangen ble en realitet. Uten støttespillere med et stort blått hjerte hadde vi ikke kunnet sikre oss denne spennende spilleren.

Moses Mawa kommer til byen i dag for medisinsk test og signering. Vi oppdaterer mer i sosiale media utover dagen!

#lagetforlidenskap #KBK