KBK inngår ny avtale med Matchday

– Vi gleder oss masse til å fortsette å lage turer for KBK i inn- og utland.

Matchday Sports Travel har hatt ansvaret for alle klubbens reiser de siste tre årene og vi er svært fornøyd med å ha skrevet en ny, forbedret og langsiktig sponsoravtale for årene som kommer.

Matchday har ansvaret for fly, hotell og mat på alle klubbens bortekamper, i tillegg til å arrangere klubbens årlige sponsortur til utlandet og bidra i mindre reiseoppdrag i hverdagen.

Nye vennskap

– Det har vært en fornøyelse å ha Kristiansund Ballklubb som kunde de siste årene og det kjennes godt å få på plass en langsiktig sponsoravtale med klubben. Å reise med KBK på de fleste bortekampene år etter år har gitt meg mange nye vennskap og god innsikt i hvordan en toppklubb drives. Jeg har rett og slett blitt veldig glad i folkene i og rundt klubben og KBK har fått seg en stor supporter på Østlandet, sier Christian H. Weiseth, daglig leder i Matchday Sports Travel.

– Vi gleder oss masse til å fortsette å lage turer for KBK i inn- og utland, og neste oppdrag blir å legge til rette for en god reise og et godt opphold borte mot Åsane i Bergen, legger han til.

Mange detaljer i reisene

Kjetil Thorsen, daglig leder i KBK, sier at klubben er avhengig av å ha en reisepartner som leverer på et høyt nivå uke etter uke.

– Det er mange detaljer som skal på plass når A-laget reiser på bortekamp, og det blir ofte endringer underveis. Vi er meget godt fornøyd med den jobben Weiseth og Matchday har gjort. Vi hadde en uforglemmelig sponsortur til Chester i mars, og vi jobber nå med neste tur for 2024, sier Thorsen.

– Gode samarbeidspartnere er nøkkelen til suksess i alle deler av livet, og det er hyggelig å ha en partner som er så aktiv rundt laget og kommer ofte på besøk til oss her i Kristiansund, sier Liv Berit Bach, leder marked og kommunikasjon i KBK.

Kan dryppe ekstra på KBK

Også KBK-trener Christian Michelsen og sportslig leder Eirik Hoseth er glade for å ha med Matchday videre.

– Strålende, leverer hver gang, sier Michelsen.

– Mange detaljer og stadige endringer i reiseopplegget vårt gjør at vi er glade for at Matchday fortsetter, sier Hoseth.

Matchday Sports Travel kan kontaktes på [email protected]. Ved å bruke den epost-adressen når man bestiller fotballreiser, treningsleir eller klubbreiser, så drypper det noen ekstra kroner tilbake til Kristiansund Ballklubb.

Les mer om Matchday Sports Travel på www.matchday.no