KBK inviterer til Gatelagets Aktivitetscup

KBK inviterer til cup på Kristiansund Stadion! KBK Gatelag håper du og din bedrift stiller med lag og spillere til KBK Aktivitetscup på Kristiansund Stadion lørdag 27. august.

Aktivitetscupen spilles lørdag 27. august kl. 12.00 - 17.00.

Fotballturneringen har plass til 8 lag med 8 spillere. Det blir gruppespill og finalerunder med speaker. Alle lag må stille på obligatorisk lagbilde. Under cupen er det åpen kiosk og stadionbutikk og etter turneringen blir det pizzabuffet på alle deltakere.

Inntektene fra cupen går til KBK Gatelaget og vil sikre laget aktiviter gjennom året.

KBK Gatelag, KBK Ansatte og Politiet stiller opp, vil din bedrift stille lag? Bedrifter kan delta ved å sponse lag eller ved å sponse en eller flere spillere.

SPONSORLAG: kr. 30 000

• Dere stiller med eget lag i aktivitetscupen - Setter sammen egen tropp.

KJØP AV 1 SPILLER: kr. 5 000

• Dere stiller med 1 spiller aktivitetscupen - Eller vi i KBK finner en spiller for deg.

Påmelding: Ta kontakt med Kjetil på mail: [email protected] eller mobil 951 13 618

Bilder fra lagene som deltok i 2021:

#lagetforlidenskap #KBK