KBK lanserer mobildeksler

Vi har i samarbeid med Phonecases3D laget 7 ulike varianter med KBK- design som du enkelt kan bestille via nettet.

Nå kan du kjøpe unike KBK mobildeksler! Dekslene har motiv av blant annet vakre Kristiansund Stadion, jubelscener av Laget for Lidenskap, maskoten Ugla eller et rent design med KBK-logoen og ditt eget navn. Du kan velge mellom 7 forskjellige design, som passer til over 50 forskjellige mobilmodeller. Dermed er det en stor sjanse for at du finner et deksel som passer din mobil. Flere nye design kommer også til å bli lansert fortløpende i fremtiden.

Lanseringen av KBK mobildeksler er et samarbeid mellom KBK og Phonecases3D, som er et internasjonalt selskap basert i Sverige og startet av den norske gründeren Christian Nyborg. De er kjent for å produsere mobildeksler av høy kvalitet med patentert 3D teknologi som gir de et unikt utseende. Designene er eksklusive og er skreddersydd for klubbene de leverer til. I dag jobber de allerede med store klubber som Atletico Madrid, Valencia og Sevilla og flere skotske klubber, nå også Kristiansund Ballklubb.

De nye mobildekslene får du kun kjøpt via nettbutikken.

BESTILL KBK MOBILDEKSEL HER!

Fra neste uke er det mulig å se produktene i KBK Stadionbutikk, og vi vil kunne hjelpe deg med å legge inn bestilling på nettet.

#KBK #Lagetforlidenskap