KBK-mesteren i bowling 2020 er kåret!

KBK-mesterskapet i bowling 2020 ble i ettermiddag arrangert på Futura Bowling. Seieren var soleklar med en margin på hele 38 poeng og gikk til Joakim Bjerkås!

Laget for lidenskap er glad i konkurranser, og denne treningsuka ble avsluttet med en kamp med litt andre og hardere kuler enn vanlig. Og det fikk flere erfare da det flere ganger small knallhardt i parketten på Futura Bowling under KBK-mesterskapet i bowling.

- Vi på Futura Bowling ønsket å gi byens stolthet, KBK, en velfortjent pust i bakken, og la de få være litt sosiale utenfor fotballbanen, sier Morten Sevalden ved Futura Bowling.

Spillere, trenere og støtteapparat ble fordelt på åtte baner og spilte først en innledende runde, før  nr. 1 og 2 på hver gruppe gikk til semifinalene. Her gikk Kjetil Holand Tøsse og Joakim Bjerkås videre til finalen, der Joakim var den mest treffsikre og ble årets KBK-mester i bowling med 209 poeng. Dette var konkurransens deisdert beste runde.

Kjetil ble en god nummer to med 171 poeng i sin beste runde. Jumboplassen gikk til assistent trener Sander Håskjold Nyland som må regne med ektra coatching bowling mot neste år! Sammen med flere av oss...

Morten, Trine og Tina Elise Sevalsen sammen med Jannicke Bøe var supert vertskap for mesterskapet og sørget for hyggelige og trygge forhold med godt smitteverntiltak før, under og etter mesterskapet.

Futura Bowling ligger i nyrenoverte og trivelige lokaler i underetasjen på Futura. I tillegg til bowling kan en spille minigolf, biljard og kose seg med mat og et stort utvalg av drikke i reaturanten.

Tusen takk for en herlig gave før en velfortjent frihelg for laget.

Mer info om Futura Bowling

#KBK #Lagetforlidenskap