Bilde: Breidablik

KBK signerer Brynjolfur Willumsson

Da har vi gleden av å bekrefte at vi er enig med Breidablik om en overgang for Brynjolfur Willumsson.

KBK er også enig med spilleren om hans personlige betingelser og avtalen og medisinsk test ble signert og gjennomført i dag. Spilleren kommer først til Kristiansund etter U21 EM hvor Island er kvalifisert og hvor gruppespill i mesterskapet etter planen skal gjennomføres 24.03-31.03.

Brynjolfur er bare 20 år men har vist seg frem for Breidablik og U21 landslaget på Island. I desember spilte Kenneth Leren inn Brynjolfur som potensiell KBK spiller. Siden den gang har vi brukt mye tid på å se spilleren og få gode referanser. Han er en ung spiller med et stort potensiale. Han er allsidig i type posisjon – spiller både spiss. 10er og kant.

- I Brynjolfur har vi  hentet en spiller med stort potensiale for å bli en spiller publikum vil elske. En spiller som gir mye av seg selv. Vi gleder oss til å se han i den mørkeblå drakta, sier sportslig leder Terje Wiik.

Kristiansund BK vil takke Breidablik for en ryddig og god overgang. Vi ønsker de lykke til med sesongen på Island.

#lagetforlidenskap #KBK