KBK vareauksjon 2022

Vi gjentar suksessen og starter ny vareauksjon! Vil din bedrift gi bort en vare, tjeneste eller gavekort? Dette er en gylden mulighet til å støtte LagetforLidenskap!

Konseptet med vareauksjonen:

Vi samler inn varer og tjenester som er sponset av bedrifter og butikker. Alle varer vi samler inn legger vi ut på auksjon til inntekt for KBK.

Vi har som hovedregel at varen skal ha en verdi på minst 1000 kr. Det blir masse varer med stor variasjon. Alle varene og tjenestene får en lavere utropspris enn utsalgspris i butikken. Privatpersoner som byr kan derfor gjøre seg noen fine kupp og støtte KBK i samme slengen. Bedrifter støtter klubben med å donere varer i stedet for penger.

Budvinner får faktura eller krav på Vipps fra KBK når auksjonen er over. Budvinner viser til betalt faktura/vipps og henter seg sin vare eller avtaler direkte hos bedriften som har donert varen.

Ønsker din bedrift å være med?

Send varenavn eller bilde av varen(e) og utsalgspris(inkl mva.) din bedrift ønsker å donere til klubben. Send til mail: [email protected]

Alle bedriftene får profilering på sin vare i auksjonen og kan gi støtte til klubben uten at de gir penger direkte.

Inntektene av salget går i sin helhet til KBK. Vi håper din bedrift blir med på laget!

Noen eksempel på varer som er sponset til tidligere auksjoner er:

Hengestol, utemøbler, grill, grillkartong med mat, div verktøy som sag, drill, snøfreser, robotgressklipper, smykker, klokker, solbriller samt gavekort på frisører, cafeer, restauranter, butikker.

Med sportslig hilsen Kristiansund Ballklub