Kick Off og to treningskamper

Kristiansund Ballklubb skal spille to treningskamper på to dager, før vi går inn i helga med KBK-fest i Kulturfabrikken. Og på Kick Off kan man vinne gavekort på hele 5.000 kroner! Her er det som skal skje i en travel KBK-uke.

Spillere og trenere har nylig gjennomført årets treningsleir i Marbella, og kom tilbake til Kristiansund sist fredag.

I starten av denne uka har det vært treninger på Nordmøre stadion igjen, men allerede på torsdag er det klart for en ny reise.

Møter RBK og LFK

Denne gangen går turen til Frøya, der KBK skal spille to treningskamper:

Torsdag kl. 14.00: KBK–Rosenborg
Fredag kl. 13.30: KBK–Levanger

Begge kampene spilles i Frøya Storhall.

Neste hjemmekamp blir KBK–Aalesund søndag 24. mars.

KBK Kick Off på fredag

Rett etter fredagens treningskamp drar spillerne hjem til Kristiansund, der de skal delta på KBK Kick Off i Kulturfabrikken. Både herrelaget og kvinnelaget skal presenteres på scenen i løpet av kvelden.

På Kick Off-et blir det også quiz og underholdning med Bernt Hulsker, Johan Øiestad og DJ Stig, og det blir en flott anledning til å treffe massevis av KBK-fans og lade opp til sesongstart!

Vinneren av Hulskers Kahoot-quiz får et Intersport-gavekort på hele 5.000 kroner!

Dørene åpner kl. 20.00, og det er 18-årsgrense. Billettene finner du her

ko.jpg