KJÆRE PUBLIKUM

Alle som er så heldige å få være tilstede på Kristiansund Stadion tirsdag 22.12.20 kl 18.00 i forbindelse med kampen mot FK Haugesund vil oppleve nordmørsk fotballhistorie.

Klubben ender på minimum femteplass og med ny poengrekord i Eliteserien.

Med relativt små økonomiske ressurser er det de menneskelige egenskapene og samholdet blant oss nordmøringer som er avgjørende. Den eventyrlige reisen til klubben tar ingen ende, tenkt av vi så sent som i 30.serierunde fortsatt er med i kampen om Europa-Cup spill i 2021.

Anmodning til publikum:
Vi håper dere som oss er stolte over klubben, tirsdag støtter vi laget og lar spillere og trenere kjenne varmen fra et samlet nordmøre.

Ved kampslutt ber vi samtlige på tribunen til å bli værende igjen på stadion og slik at vi får takket laget på en måte som de fortjener, kanskje blir det også litt høytidelighet.

Talgø Mathall er åpen for servering fra kl 16.00 og man åpner opp igjen så snart kampen er over.

På stadion vil det også bli julestemning med bålpanne og gratis gløgg.

Ta gjerne på deg en kombinasjon av nissedrakt og KBK-profil.

Vi gleder oss til å ta imot dere, vi lover å gjøre hva vi kan for at dere skal trives.

Laget for Lidenskap!

Med ønske om en stolt og flott opplevelse!

Kjetil Thorsen
Daglig leder