Kjenner du en frivillig som fortjener heder?

KBK er helt avhengig av alle som stiller opp som frivillig på kampdag og i hverdagen. Nå kan du sende inn nominasjoner til prisen som Årets Fotballfrivillig 2023.

De frivillige er noen av de viktigste støttespillerne i Kristiansund Ballklubb. Uten dem hadde vi ikke fått løst alle oppgavene som skal gjøres både på kampdag og i hverdagen.

Frivillige i KBK er vakter, pressekontakter, står i kiosk og supportershop, serverer mat og jobber med daglig vedlikehold på stadion.

Nå skal Årets Fotballfrivillig 2023 kåres. Kampanjen er et samarbeid mellom OBOS og Norsk Toppfotball, Toppfotball Kvinner og Norsk Ligafotball, og nå er de på jakt etter kandidater til prisen.

Kanskje er det en nordmøring som fortjener tittelen Årets Fotballfrivillig? Hvis du vet om noen som gjør en stor frivillig innsats, kan du nominere vedkommende her!

Du kan lese mer om kampanjen på nettsiden Fotballfrivillig.no

– Til Årets Fotballfrivillig 2023 kåres en enkeltperson eller en gruppe frivillige som bidrar til gode fotballopplevelser ute i klubbene, på treningsfeltet eller på stadion for eksempel i forbindelse med gjennomføring av kamparrangementer. Vi jakter på den eller de som sørger for at vi alle kan nyte gode fotballopplevelser enten på stadion eller foran TV-en, eller som sørger for at barn og unge har et tilbud om trening og kameratskap i hele landet, skriver OBOS og Norsk Toppfotball om kampanjen.

Man kan sende inn nominasjoner fram til 21. september. Deretter blir det en avstemning blant folket hvor de 20 kandidatene som får flest stemmer går til finalen. Rundt midten av november blir det delt ut to priser: Årets fotballfrivillig og Årets unge fotballfrivillig.