Klar til treningskamp mot MFK

Lørdag 8. februar kl.14 er vi klar for årets første hjemmekamp i sesongoppkjøringen! Vi spiller mot Molde, og det blir bra liv på stadion denne dagen.

Det blir stas å starte årets hjemmekamp i sesongoppkjøringen mot fjorårets gullvinner Molde. Både spillere, trenerne og alle rundt laget gleder seg til å vise seg fram igjen for det entusiastiske hjemmepublikumet. Dette blir en flott anledning til å se nye spillere i aksjon mot kjente spillere på Laget for lidenskap! Og det blir mye som skjer på stadion denne lørdagen.

Salgsstart av ny hjemmedrakt
Allerede kl.12 åpner KBK Supportershop, og endelig har vi gleden av å kunne selge vår splitter nye, stilige hjemmetrøye for 2020-sesongen! Denne er i klubbens kjente og flotte KBK-blåfarge, og sammen med den nye hvite bortedrakten og den friske grønne 3.drakten er kolleksjonen komplett.

Hent ditt nye sesongkort
Fra kl.12 kan du også hente ut sesongkort for 2020 fra kiosken rett til høyre for KBK Supporterbutikk. Sesongkortet gjelder for hjemmekamper i Eliteserien. (Gjelder ikke treningskamper og cup)
Det er fortsatt mulig å kjøpe sesongkort til årets sesong, det gjør du her.
Etter denne kampen kan en hente sesongkort i KBK Supportershop onsdag/fredag 13-16 og fredag 13-18.

Stemning i Slatlem Corner
I Slatlem Corner åpner vi for oppvarming og forberedelser til sesong med allsang, mimring og visjoner om den nye seongen kl 13, og vi vil også holde åpnet etter kamp.

Billetter til treningskampen
Du kan kjøpe billet til treningskampen på nettsidene under Billetter, eller i billettluka på stadion fra kl. 13 kampdag.

Billettpriser
Notar-tribunen: 100 kr for voksne. 50 kr for barn/student/honnør.
1)- tribunen: 75 for alle.

Vi minner om at det er ny kamp allerede fredag 14. februar kl 17.
Da kommer Rosenborg på visitt.

Vi har mye å glede oss til! Velkommen til kamp på Kristiansund Stadion!

#lagetforlidenskap #kbk

Sesongoppkjøring2