KRISTIANSUND STADION I FERD MED Å FYLLES OPP

ENDELIG, det er snart to år siden vi sist fylte opp stadion med stolte nordmøringer.

Søndag kommer Rosenborg Ballklubb på besøk til toppoppgjør i Eliteserien.

Siden Covid 19 inntraff har klubben og samfunnet forøvrig hatt en vanskelig tid.

Vi i KBK har kun hatt fokus på å gjøre noe med det vi får gjort noe med!

Tiden er brukt til å styrke arbeidet med spillerutvikling, vi har etablert KBK kvinner, vi ferdigstiller straks Varig jentehuset, vi har etablert et gatelag og vi har befestet vår posisjon som et av landets beste fotballag.

Når RBK kommer på besøk er det som likeverdig motstander og det vil bli en fantastisk ramme om kampen.

Jeg tror mange har gledet seg til å løfte skjerfet over hodet og synge Floa som flør…. sammen med 4443 andre, det vil bli et rørende øyeblikk på søndag.

Kristiansund og Nordmøre har hatt mange nedturer som da silda forsvant, klippfiskprisene gikk ned, oljeprisen sank og vi har tapt mange kamper i sentraliseringsprosesser.

Men, når det kommer til fotball har vi gått mot strømmen, KBK har igjennom sin folkelighet og vinnerkultur gitt oss noe vi kan være stolte av og stå sammen om.

Klubben har vist at det er mulig å konkurrere med «de store» om vi bare står sammen og drar tauet i samme retning.

Solgt over 4000 billetter

Pr nå har vi passert 4000 solgte billetter til kampen.

Dvs at vi har igjen ca 40 billetter som sitteplasser.

Alle disse plassene er enkeltseter (altså ikke mulig å kjøpe flere billetter med samlet plassering).

Disse billettene selger vi for kun kr 50,- og her gjelder  «først til mølla prinsippet».

Kjøp billett på ståtribunen

1-) tribunen rommer 800 ståplasser og pr nå er ca 400 av disse solgt.

På denne tribunen får du oppleve den virkelige fotballstemningen.

Her står gutter og jenter, kvinner og menn i alle aldre sammen og er stolte av hvor de kommer fra.

Her jubles, gråtes og synges det, her tas det bølgen sammen med spillerne etter at seieren er et faktum!

Prisen for ståplass:

• Voksen: 227,-
  • Honnør/student: 123,-
  • Barn 104,-

Billetter fås kjøpt ved å sende mail til undertegnede [email protected] og med informasjon om hvilke billetter du ønsker.

Vi sender deg så billetter og vippskrav pr mail, enklere kan de ikke bli.

Bestilling av billetter pr mail kan gjøres fram til fredag 01.oktober kl 12.00.

Henvendelser etter dette blir ikke besvart.

Om det fortsatt er billetter ledig etter fredag kl 12.00 vil disse bli solgt i billettluken på kampdagen.

Med sportslig hilsen

Kjetil Thorsen

Superstolt nordmøring og daglig leder i KBK