Liridon kåret til banens beste av Norsk Tipping

Liridon Kalludra ble kåret til banens beste i rundens hovedkamp og gir 10 000 kroner fra Norsk Tipping til Kristiansund Fotball. GRATULERER!

Eliteserien melder på sine nettsider:

Søndag tok Kristiansund imot Rosenborg til toppkamp på Kristiansund stadion. Før kampstart benyttet hjemmelaget anledningen til å hylle en ekte klubblegende. Liridon Kalludra startet toppoppgjøret, og rundet med det 300 kamper for klubben fra Nordmøre. Det er flere kamper enn noen andre i klubbens historie. Dette var imidlertid bare starten på en magisk aften for Kalludra og KBK.

Les hele artikkelen her:
Norsk Tipping banens beste: LIRIDON KALLUDRA

Et jentelag fra Kristiansund Fotball var med som maskoter og fulgte spillerne under innmarsjen. Foto: Ann Olaug Slatlem, KBK.

#KBK #lagetforlidenskap