Max Normann Wiiliamsen på utlån

Max Normann Williamsen lånes ut til Levanger FK.

Vi ønsker å gi Max en god kamparena de neste månedene. Derfor lånes han ut til Levanger hvor han skal spille sammen med tidligere KBK- spiller Marius Olsen.

- Vi har stor tro på Max! Han har allerede ved innhopp i kamper vist at han kan klarer seg godt i Eliteserien. Vi ønsker å sørge for mer spilletid og kamperfaring for Max. Det blir bra for hans utvikling å få spille disse månedene i Levanger. Det vil det være både på kort og lang sikt, og når han er tilbake håper og tror vi han vil være enda mer  med i konkurransen om spill på Kristiansund Stadion, sier Sander Håskjold Nyland, assistenttrener i Kristiansund Ballklubb.

Låneperioden er til utgangen av august 2021. Levanger FK er i PostNord- ligaen avd.2. De har spilt to kamper i år, tap på hjemmebane mot Notodden(2-4) og seier borte mot Sotra(3-4) i går.

Vi ønsker lykke til!

Levanger FK