Michelsen kåret til månedens trener

Gratulerer til vår supre hovedtrener Christian Michelsen som er utnevnt til "Månedens trener" i mai av Eliteserien!

Daglig leder Kjetil Thorsen avslørte det glade budskap fra Norsk Toppfotball til hovedtrener Christian Michelsen og hele laget i forkant av dagens trening på Kristiansund stadion.

- Det er gledelig at vi har hatt en fantastisk mai sammen, og nå utroper Eliteserien Christian Michelsen til månedens trener i mai, avslører Thorsen til en overrasket og fornøyd trener.

- Det er hele gjengen som vinner denne prisen og vi skal ikke gi oss med én måned, vi kjører på videre, sier en stolt og energisk Christian Michelsen.

Eliteserien skriver på sine nettsider:

"Månedens trener i Mai: Kristiansundtrener Christian Michelsen.
Etter å startet sesongen med 2 tap, har KBK virkelig fått fart på sakene, med fire seiere på rad og en imponerende 3. plass etter seks serierunder"

Se utdelingen av prisen i filmen under.

#KBK #Lagetforlidenskap