Møre Drift & Renhold fortsetter avtalen

Vi er glad for å kunne fortsette vårt samarbeid med Møre Drift & Renhold også i 2021.

Det er nå klart at Møre Drift & Renhold AS forlenger sin avtale ut 2021 med Kristiansund Ballklubb. Møre Drift & Renhold har ansvaret for alt renhold på Kristiansund stadion, og er en særdeles viktig bidragsyter. Avtalen for 2021 har en verdi på vel 400 000 kroner.

Daglig leder i Møre Drift & Renhold, Kenneth Sundgot roser betyndingen av samarbeidet mellom lokalt næringsliv og Nordmøres stolthet:

"Vi er privilegert som har anledning til å bidra til Nordmøres stolthet.

Dette er ikke en selvfølge. Møre Drift er lokalt eiet og har egen beslutningsmyndighet. Tilliten vi nyter blant næringslivet og andre lokale beslutningstagere setter vi svært høyt. Og takker for det.

Vi opplever KBK med Christian, Kjetil og Kenneth Leren som edruelige og framover rettet, dette er også «gründere» som skaper optimisme, med beskjedne midler.

Ett solid lokalt eiet næringsliv er likevel en forutsetning for KBKs framtid.

Vi sees på Ullevål 17.oktober 2021", avslutter Kenneth Sundgot med et glimt i øyet.

Møre Drift & Renhold(nettsider)

#KBK #Lagetforlidenskap