Møt Amund og hør om frivilligheten i KBK

Onsdag kveld blir det åpen kveld for alle som vil vite mer om å være frivillig i Kristiansund Ballklubb.

Alle er hjertelig velkomne til frivilligsamling i Møre Drift VIP onsdag kl. 18.30!

Dette er for alle som er nysgjerrige på å bidra som frivillig i KBK, og for alle som allerede er en del av frivilligheten i klubben.

KBK har mange frivillige som bidrar både i hverdagen og på kampdager, og vi setter stor pris på innsatsen!

Onsdag kveld byr vi på kaffe og kaker til et åpent informasjonsmøte. Hit kommer hovedtrener Amund Skiri for å fortelle om status i sportslig del av klubben kort tid før seriestart, og Kjetil Thorsen og Truls Skar Helland i administrasjonen informerer om det å være frivillig i KBK.

Vi håper mange kommer innom Nordmøre stadion onsdag kveld – alle er velkomne!