Ny økonomi- og administrasjonssjef i KBK

Ole Haga er ansatt som ny økonomi- og administrasjonssjef i Kristiansund Ballklubb.

Ole Haga startet i dag i stillingen som økonomi- og administrasjonssjef i Kristiansund Ballklubb. Han kommer fra Surnadal Sparebank i Kristiansund og har vært autorisert finansiell rådgiver der.

- Ole er en stor KBK- patriot som vi kjenner godt gjennom hans innsats arrangementskomiteen i mange år. Han er en veldig ryddig og flink kar med et stort hjerte til klubben, sier en fornøyd Kjetil Thorsen, daglig leder i Kristiansund Ballklubb.

Den nye økonomi- og administrasjonssjef gleder seg til å ta fatt i jobben og sier dette er noe han virkerlig brenner for.

- KBK er en sterk merkevare på Nordmøre. Å kunne være med på å videreutvikle den er veldig spennende. Jeg har vært frivillig i klubben over flere år, og nå ser jeg frem til å kunne bidra på heltid for klubben i mitt hjerte, forteller Ole Haga.

Det er en spesiell tid vi er inne i, men Ole Haga har stor tro på at klubben sammen med våre supportere og støttespillere vil komme oss igjennom den på en god måte.

Vi ønsker Ole varmt velkommen som  ny økonomi- og administrasjonssjef i klubben. Vi ser frem til et nytt og godt samarbeid i Laget for Lidenskap.

#KBK #Lagetforlidenskap