Ny signering forsterker keeperstallen

Elias Hadaya er snart klar for Kristiansund Ballklubb.

Elias Hadaya er en keeper vi har fulgt lenge og er glad for at vi nå fikk anledning til å signere han. Elias skal ha medisinsk test i dag og vil så være straks klar i Kristiansund.

- Med Elias får vi en ung, ambisiøs og moderne keepertype som vil passe godt inn i vårt keeperteam. Han er reaksjonssterk, atletisk, god mentalitet og har mye førstelagserfaring fra nivå 2 og 3 i Sverige og Norge, sier keepertrener Trond Hjelle.

- Jeg er utrolig glad over at få denne muligheten med KBK. Jeg syns det skal bli kjempegøy å ta steget opp til Eliteseriemiljøet. Jeg trente med laget i fjor og fikk kun høre positive ting om klubben og byen før jeg dro til Kristiansund. Det var akkurat den følelsen jeg fikk da jeg var på plass, en fin spillergrupp og masse fine mennsker i klubben og rundt klubben. Så når KBK hørte av seg, så var det ikke en vanskelig beslutning for meg å takke ja til, sier Elias Hadaya.

Elias er spent på 2021- sesongen, nå er det ikke mye igjen til seriestart og han gleder seg stort.

- Jeg var veldig imponert over prestasjonen til KBK i fjor og håper på at få oppleve en slik sesong i 2021.

- Jeg ønsker samtidig å takke Levanger for noen fantastiske år i klubben, det er rart at en klubb kan betydde så mye for en spiller. Jeg har tatt mange steg under mine år i klubben og de har spillt en stor rolle til at jeg får denne muligheten med KBK. Jeg ønsker Levanger masse lykke til i 2021, avslutter Elias Hadaya.

Vi ønsker Elias hjertelig velkommen til Laget for Lidenskap, og vi skal fortsette å by på den samme gode lagfølelsen!

Foto: Johan Arnt Nesgård, Trønderavisa

#KBK #Lagetforlidenskap