Ny spiller klar for KBK – Martin Sjølstad har signert

KBK og Strømmen er enig om en overgang for Martin Sjølstad. Martin er 21 år og har skrevet en 3 års kontrakt med KBK

Med Martin på laget, får vi en moderne back som har stor fart og god fysikk, sier sportslig leder Terje Wiik. - Spilleren passer fint inn i hvordan klubben tenker alder og stallsammensetning

Trener Christian Michelsen gleder seg å få Martin inn i laget.

-Han er enormt løpssterk og energisk i sin rolle som vingback. Opp og ned langs siden gjennom hele kampen. Han har en god venstrefot og er godt trent.

Martin selv sier at han ser på Kristiansund som et perfekt sted å utvikle seg som fotballspiller.

"Det er stas når KBK kommer på banen og ønsker deg som KBKspiller. Jeg tror jeg kommer utvikle meg mye som fotballspiller her. Løpskraft er en av mine styrker og jeg kommer løpe raskt og mye for laget for lidenskap. Jeg håper å bidra og jeg gleder meg til å spille på Kristiansund Stadion foran Uglan og resten av supporterne her." sier Martin Sjølstad.

Vi ønsker Martin velkommen til Kristiansund Ballklubb og gleder oss til å se han i den mørkeblå drakten.

#lagetforlidenskap #KBK