Olsen til 2025!

Marius Olsen er tilbake i KBK og har signert en kontrakt som strekker seg ut 2025-sesongen

Han kommer tilbake fra Levanger hvor han først ble utlånt fra KBK, for så å melde overgang til klubben.

Gjennom to og en halv sesong i Levanger har Marius fått en flott utvikling i en solid klubb med gode trenere, men nå var tiden moden for å komme tilbake til KBK.

Sportslig leder Eirik Hoseth er godt fornøyd med å få på plass Marius:

"Marius er Nordmøring og KBK-gutt, og har gått veien gjennom Levanger og spill i Post Nord Ligaen de siste sesongene. Han har spilt på seg god erfaring på et bra nivå, og det blir spennende å se om han kan utfordre de andre om spilletid på laget så raskt som mulig. Vi har virkelig tro på at han kan ta nye store steg i KBK gjennomen en tøff treningshverdag og solide rollemodeller som viser hvor lista ligger. Vi får inn en holdningssterk og spennende midtstopper som kan bli en bauta i KBK i årene som kommer", sier Eirik.

Marius er veldig fornøyd med å være tilbake i KBK etter over 60 kamper for Levanger i Post Nord Ligaen:

"Etter to og et halvt fine år i Levanger Fotballklubb er det godt å være tilbake i byen og KBK. Jeg kommer tilbake som en bedre og mer voksen spiller og er klar for å gjøre mitt for at laget skal nå målene sine. Det er tross alt her jeg hører til og gleder meg til sesongstart med en ny og sulten gjeng".

"Ser fram til fine år i mørkeblått!💙", sier Marius.

#22 Marius Olsen.jpg

Vi benytter anledningen til å rose samarbeidet med Levanger hvor vi gjennom flere år har jobbet med gode løsninger i spillerlogistikken som har hatt som mål å styrke begge klubbene.

Vi ønsker Marius velkommen tilbake til KBK!

#Lagetforlidenskap #KBK