Oppskrift til KBK strikkegenser

KBK-genseren vant hele den nasjonale konkurransen og ble kåret til Eliteseriens aller fineste strikkegenser. Nå er oppskriften tilgjengelig så alle kan strikke sin egen KBK-genser.

Stor takk til alle som har deltatt, stemt og engasjert seg. Supportere over hele landet har engasjert seg i konkurransen #fotballstrikk og en jury bestående av Bernt Hulsker, Jannecke Weeden, Freddy dos Santos, Erlend Hanstveit, Hedda Hynne og Pål Arne Johansen, stemte fram Eliteseriens kuleste strikkegenser. Kristiansund BK gikk av med seieren.

Last ned GRATIS OPPSKRIFT her

Takk til kampanjens samarbeidspartnere COOP, House of Yarn og OBOS som har stått på hele veien og bidratt til at vi nå med stolthet kan lansere oppskriftene

-GqCzE6w

«Strikk for klubben i ditt hjerte» har vært en todelt konkurranse/kampanje som ble dratt i gang i fjor høst for å holde fans og supportere engasjerte på hjemmebane. Med kampanjen har vi ønsket å engasjere hele familien til å delta med både tegninger/design og bilder av ferdig strikkede plagg/gensere. Alle som har deltatt har vært med i trekningen av signerte drakter, sesongkort, ligaballer og gavekort.

Minner om at vi gjennom avtalen med COOP og HOY tilbyr 20% rabatt på alt garn som kjøpes på hoy.no med kode FOTB2020.

#lagetforlidenskap #KBK