Oskar med på G19 landslaget

Vi gratulerer Oskar Siira Sivertsen med uttak til G19 landslagssamling og EM-kvalifisering i Frankrike 20.-29. mars.

Den norske G19-troppen skal forsøke å kvalifisere seg til sommerens EM på Malta. I kvalifiseringen møter de Romania, Frankrike og Nord Irland og kun et av lagene kvalifiseres. Det er nemlig kun plass til åtte nasjoner i mesterskapet og dermed hard kamp om plassene.

• 22. mars: Norge- Romania, Stade Jaques Mazzuca, kl. 15:00
  • 25. mars: Norge - Frankrike, Stade De La Soource, kl. 18:00
  • 28. mars: Norge - Nord Irland, Stade Jaques Mazzuca,  kl. 15:00

Vi gleder oss til å se Oskar og G19-landslaget i aksjon. Som klubb er vi stolte over å ha en KBKer representere oss på den internasjonale scenen. Hele 12 kamper på G18-nivå i fjor vitner om en gutt i rivende utvikling.

Laget kommer nylig fra god matching med dobbeltkamp mot Spania og får nå tre nye utfordringer i Frankrike. Vi holder vertsnasjonen som favoritt, men Norge har gode muligheter mot både Romania og Nord-Irland.

Vi ønsker Oskar lykke til!

#lagetforlidenskap #KBK