Oskar Sivertsen forlenger med KBK

Kristiansund Ballklubb er blitt enig med vår U-17 landslagsspiller Oskar Sivertsen om en ny kontrakt gjeldende ut 2024.

Vi er veldig glade for å ha kommet til enighet om en ny avtale sier sportslig leder Terje Wiik. - Oskar har allerede bevist, at han kan være med i eliteserien, og vi ser et stort potensial i ham. Han er stadig ung, men har fått en del erfaring, og vi tror på at han i de kommende år kan ta ytterligere store skritt i sin utvikling.

Oskar har siden debuten i 2020 fått 6 innhopp i eliteserien og scoret 2 mål. Han kom til KBK fra Dahle i 2018.

-Det gleder oss alltid litt ekstra, når en lokal gutt når hele veien til førsteholdet. I Oskar har vi både en dyktig spiller, en personlighet og en god KBK-ambassadør, sier Wiik.

Oskar selv er gleder seg over kontrakten. Han forteller at han har tatt mange steg og håper ta ennå flere både i vinter og de neste årene i Kristiansund BK.

"La oss prege Eliteserien sammen" sier Oskar til alle som har lyst å heie på han og KBK fremover.

Oskar en er en ung og lovende fotballspiller som holder Eliteserienivå. Han er en god lokal gutt med masse X-faktor. Lokale spillere som er holder nivået ønsker vi alltid velkommen, sier Christian Michelsen.

#lagetforlidenskap #KBK

Foto: Rune Edøy