RESQ KBK

I går var hele laget samlet for teambuilding, først med redningsøvelser på ResQ og deretter deilig middag på Bryggekanten Brasseri på kvelden. En annerledes, utfordrende og morsom dag for spillerne.

På ResQ fikk vi øve på å holde hodet kaldt og over vann. Vi fikk slukke branner og jobbe med utfordringer som lag. Mestringene og lagfølelsen vi fikk gjennom dagen er noe vi helt sikkert får god bruk for også på fotballbanen i sesong-innspurten.

Vi takker ResQ og alle instruktørene for en fantastisk dag med masse lærerike og morsomme opplevelser. Dere er trygge, flinke og inkluderende, vi setter pris på at dere stilte opp for å gi oss en dag utenom det vanlige!

Laget ble delt inn i tre team etter alder, og her er det først en bildeserie for de unge og lovende. Binni, Adrian, Faris, Isaac, Heine, Max, Oskar og Pawel.

Her er Lag 2 med Henrik, Sigurd, Sean, Morice, Moses, Sander, Sebastian og Snorre. Ikke like unge, men absolutt lovende!

Siste lag ut er de eldste og erfarne: Aliou, Liridon, Amin, Dan Peter, Bendik, Andreas og Mido i tillegg til superdykker David.

Sjekk ut sendinga til NRK Møre og Romsdal.
(Innslag nr. 8 er fra ResQ KBK.)

Distriktsnyheter Møre og Romsdal – I går kl. 19:45 – NRK TV

#lagetforlidenskap #KBK