Salg «match worn» drakter på FUTURAFESTIVALEN!

KBK skal ha stand utenfor hovedinngangen på Futura både fredag og lørdag. Det blir salg av supporterutstyr, fotballdart for barna og Ugla kommer også innom.

På Futura lørdag 19.juni fra  kl.11.00 blir det en helt unik mulighet til å sikre seg KBK-spillernes kampbrukte drakter! Vår generalsponsor har byttet logo og spillerne har fått nye drakter. Vi selger nå ut draktene de har brukt i starten av sesongen.

Salget starter lørdag kl. 11.00 ved hovedinngangen på Futura. Fast pris kr 799,- med trykk og signatur fra spiller. Det er ikke mulig å reservere drakter på forhånd. Førstemann til mølla.

KBK selger tre drakter per spiller (mørkeblå, hvit og grønn). De kommer med spillerens trykk på ryggen og er signert av spilleren selv.

KBK_Match worn 2021_1.jpg

FUTURAFESTIVALEN: Fredag fra 13.00 - 18.00 og lørdag 10.00 - 15.00 blir det KBKstand utenfor hovedinngangen på Futura.

KBKvogna blir fylt opp med drakter, flagg og masse andre KBK-effekter. Kom innom for en hyggelig handel.

Det blåses opp en diger "darttavle" så alle barn kan forsøke å skyte eller kaste så nærme midten som mulig. Premie til alle barn som deltar. Ugla kommer også innom for å hilse på og heie.

Velkommen innom!

KBK_FUTURAFESTIVALEN 2021_2.jpg