Sammen for Nordmøre og Laget for Lidenskap

Hele Nordmøre er hjertelig velkommen til folkefest på Kristiansund Stadion 16.mai.

Vi ønsker velkommen til folkefest på fotballens nasjonaldag! Strømsgodset kommer på besøk mandag 16.mai og det blir masse aktivitet på stadion fra kl. 16.00. Kampen spilles kl. 18.00.

Nordmøre, vi trenger dere mer enn noen gang! Vi trenger et Nordmøre som kommer på kamp, et Nordmøre som står sammen for Laget for Lidenskap, et Nordmøre i ryggen!
Da kan vi klare hva som helst! Vi kan flytte fjell, banke hvem som helst, og snu motvind til medvind.

Kjøp billetter her

Vi har nå ca. 600 billetter igjen til kampen. Takk for strålende engasjement så langt, men vi håper å fylle stadion helt til randen!

Det finnes noen ledige plasser på langsidene og på ståtribunen. På stå blir det leven og kjempestemning blant Ugler og Russ så grip sjansen.

I tillegg har vi åpent KBBL- felt B-borte til hjemmepublikum! Her har vi 98 billetter ekstra tilgjengelig til herlige Nordmøringer. Hjelp oss mot målet om fullsatt stadion, kjøp billetter nå!

Vi gleder oss til å vise hele Norge hvem vi er og hva vi er laget av. At vi ikke gir oss når det blir tøft og er vanskelig, men står samlet opp og jobber hardere enn noen gang for det som betyr noe for oss og det vi synes er kjekkest i verden; å glede vårt Nordmøre og våre nordmøringer med fotball og folkefest!

#LagetforLidenskap #KBK