Seiret med landslaget

Oskar Siira Sivertsen og Max Normann Williamsen har nylig deltatt i hver sin landslagssamling med trening og kamper.

Oskar Siira Sivertsen og det norske G17- landslaget gitt til topps i turneringen i Sverige. Max Normann Williamsen og G18- landslaget spilte spilte to kamper i sin samling.

Oskar og det norske G17-landslaget har hatt samling og turnering i Sverige. I den første kampen i firenasjonersturneringen ble det seier på straffer mot Danmark.

Tirsdag kveld møtte G17-gutta Belgia, og i denne kampen stod det 2-2 etter full tid, men vant turneringen etter straffespark. I straffesparkkonkurransen var Norge skarpest, og kunne dermed juble for seier i turneringen.

IMG_9193.jpg
Oskar Siira Sivertsen(midten i første rekke) og U-17-landslaget vant sin turnering. Foto: Mats Hjertum / NFF

Max Normann Williamsen og U-18-landslaget har forberedt seg til EM-kvalifiseringen med kamper på hjemmebane.

Forrige onsdag var Polen motstander på Halden stadion, Norge vant kampen 2-1. Danmark be en tøff motstander på Melløs i Moss lørdag, denne kampen endte 1-6.

Les mer om landslagene her:

Norge G18

Norge G17