Sesongoppkjøring for KBK 2021

Hovedtrener Christian Michelsen og hans trenerteam og støtteapparat har lagt en plan for oppkjøringen mot vår femte sesong i Eliteserien.

KBK-spillerne, trenerteam og støtteapparat tok en velfortjent ferie etter sesongens siste kamp 22. desember i fjor. Etter å ha skapt ny rekord for KBK i en ekstraordinær sesong, lader de nå opp for å skape nye fantastiske opplevelser for alle som elsker Laget for Lidenskap.

Mandag 25. januar samles spillere, trenere og støtteapparatet igjen og da rettes alt fokus mot klubbens femte sesong i Eliteserien. Det blir sesongstart 2. påskedag, som er 5.april og avslutning siste helgen i november. Terminliste med kampoppsett publiseres så snart denne er klar.

KBK har nå lagt inn en ny treningskamp, og det vil betyr at første treningskamp er på hjemmebane mot Brattvåg IL lørdag 6. februar kl.14.

Her er oversikt for sesongoppkjøringen for 2021:

Sesongoppkjøring 2021_2

#KBK #Lagetforlidenskap