Sjenerøs gave fra Braatt Senior Old Boys

Braatt Senior Old Boys overrasket Kristiansund Ballklubb med en generøs gave til klubben.

- Vi i Braatt Senior Old Boys ønsker å støtte Kristiansund Ballklubb med 25 000 kroner! Vi husker godt KBK-trener Christian Michelsen bidrog til at vi fikk nytt TV-utsyr i vårt klubblokale, Det er en god del år tilbake da var han  spiller. Nå er det vår tur til gi vår støtte tilbake, sier Aksel Iversen som er president for Braatt Senior Old Boys.

Annenhver fredag treffer den spreke presidenten omkring 15 karer fra Braatt Senior i klubblokalet i sentrum for en fotballprat, kurong og fredagskos, og da KBK et naturlig tema også. I tillegg til mimring fra egne bragder gjennom tida.

- Vi setter stor pris på støtten fra Braatt Senior Old Boys, disse pengene kommer veldig godt med. Nå skal vi lage en helle med en plate der både logo til Braatt og KBK skal være med, og denne skal legges på Kristiansund Stadion sammen med hellene til mange bidragsytere med hjerte i klubben. Dersom det er flere som ønsker en egen helle eller ønsker å støtte Laget for Lidenskap er det bare å ta kontakt, sier Frank Nilsson, markedskonsulent i Kristiansund Ballklubb.

#KBK #Lagetforlidenskap