Sjølstad solgt til Sogndal

Martin Sjølstad har signert for Sogndal, og vi vil ønske han lykke til videre.

Martin ble kjøpt fra Strømmen før 2022-sesongen, og rakk kun å spille noen få kamper for KBK før han ble sendt på et vellykket utlån til Kongsvinger. KBK er godt fornøyd med overgangen og denne gangen var det riktig for både klubb og spiller å gå videre.

Sportslig leder Eirik Hoseth har følgende å si om overgangen:

"Martin har vært en flott bidragsyter den tiden han har vært i KBK med gode holdninger, tempo og en fin venstrefot. Det var spennende å følge han i Kongsvinger i fjor, og denne gangen ble resultatet et godt salg for klubben." forteller sportslig leder Eirik Hoseth.

"I tillegg til økonomi er vurderingen at salget gir oss litt flere muligheter totalt sett, selv om vi mister en spennende spiller. Dette er tredje salget for klubben siden i fjor sommer, og nå er det avgjørende å samle alle gode krefter og bidragsytere for å bygge et slagkraftig lag før sesongen og inn i fremtiden " fortsetter Eirik Hoseth.

Martin har trivdes veldig godt i KBK:

"Selv om tiden i KBK har vært kort har den vært lærerik. Jeg har hatt gleden av å bli kjent med en veldig fin gjeng i garderoben, i tillegg til mange flotte mennesker i og rundt klubben, sier Martin Sjølstad.

Vi ønsker Martin lykke til videre i Sogndal!

#LagetforLidenskap #KBK