Slatlem fortsetter reisen med KBK

- Vi har et stort hjerte for KBK og for Nordmøre! Slatlem sitt lidenskaplige engasjement i klubben fortsetter.

- Vi er svært fornøyd med at vår gode samarbeidspartner Slatlem forlenger og øker sitt bidrag som hovedsponsor i Kristiansund Ballklubb. Slatlem er en av våre aller største samarbeidspartnere. De har vært med på KBK-reisa helt fra starten i 2003 og har prydet ryggen på drakta vår siden. Vi er heldig som har så engasjerte folk med oss på laget, sier Kjetil Thorsen, daglig leder i Kristiansund Ballklubb.

- Vi har et stort hjerte for KBK og for Nordmøre. Det er viktig for Slatlem å kunne støtte opp om en så viktig aktør på Nordmøre, som det Kristiansund Ballklubb er. Det engasjementet og all lidenskapen klubben skaper her i regionen passer perfekt med våre verdier og hvilket engasjement vi representerer i Slatlem, sier Idar Slatlem.

- KBK er veldig viktig for alle oss som hører til på Nordmøre. Alt fra barn og unge til våre voksne innbyggere som bor på sykehjem. Vi hører også fra kundene hvor viktig KBK er. Vi er stolt over klubben, og det Kjetil Thorsen, Christian Michelsen og alle i klubben får til, sier Anton Slatlem. Han og familien Slatlem har vært lidenskaplig opptatt av KBK fra starten av og har fått med seg de fleste hjemmekampene og mange borteturer opp gjennom tida. Slatlem gleder seg til en ny og livlig sesong i 2021!

Slatlem nettsider

IMG_2223
Tre generasjoner: Anton Slatlem(t.v.), Kjetil Thorsen i KBK, Idar Slatlem og Mathilde trives veldig godt i tribunene på Kristiansund stadion.

#KBK #Lagetforlidenskap